sponsors gezocht - Reisverslag uit Phnom-Penh, Cambodja van Lianne Smit - WaarBenJij.nu sponsors gezocht - Reisverslag uit Phnom-Penh, Cambodja van Lianne Smit - WaarBenJij.nu

sponsors gezocht

Door: Lianne

Blijf op de hoogte en volg Lianne

14 November 2012 | Cambodja, Phnom-Penh

Lieve familie, vrienden, collega's en iedereen die ons volgt op onze reis,

Zoals jullie hebben kunnen lezen op onze waarbenjij sites gaan we op onze stage iets anders doen dan dat we eigenlijk van plan waren.
Inmiddels weten we concreet wat dit gaat worden. We zullen op scholen op het platteland voorlichting gaan geven over tanden poetsen, handhygiene (voor de kleintjes tot 15 jaar)
en seksualiteit en anticonceptie (15 tot 18 jaar).
Vanaf vandaag zijn we druk bezig met het verzamelen van informatie en het maken van een handige poster als ondersteuning.

Bij het geven van de voorlichting willen wij de kinderen allemaal een eigen stuk zeep, een tandenborstel-tandpasta setje en/of een condoom(s) geven.
En daarvoor hebben we wat geld nodig.
Is dit een bedelbrief? Ja dit is een bedelbrief.

We willen van alles 100 stuks aanschaffen. Hoe meer jullie vanuit Nederland ons sponsoren hoe meer wij hier kunnen uitdelen.
Voor 2,50 euro kunnen wij hier een setje van een tandenborstel, een tube tandpasta, een stuk zeep en twee condooms kopen.

Vind je dit een leuk initiatief en wil je ons financieel ondersteunen (richtprijs 2,50 euro of een veelvoud hiervan want dat kost 1 setje)
willen we je vragen om direct na het lezen van deze mail of in iedergeval voor 4 december je
bijdrage aan ons over te maken op rekeningnummer 16 11 70 749 t.n.v. H van de Lagemaat.
Zie het als een soort schoenkadootje voor de kinderen in Cambodja.

Voor nu bedankt en we houden jullie op de hoogte.

Groeten uit Phnom Penh,
Lianne Smit
Marieke van de Lagemaat

Sponsor zeep, tandenborstels en condooms!
2,50 Euro of een veelvoud hiervan.
Rek.nr. 16 11 70 749. H van de Lagemaat

• 15 November 2012 - 15:01

Daphne:

Beste Lianne,

Ik las je verslag op facebook via Lisanne Bal (mijn nicht), en je blijkt ook nog eens vrienden te zijn met Saskia, wat een toeval!

Ik wil je graag helpen met jullie initiatief en heb zelfs een paar collega's weten te overtuigen.
    Het enigste probleem is dat ik in het buitenland woon en werk en mijn collega's geen Nederlandse bankrekeningen hebben en daarom wat gegevens nodig hebben zoals een IBAN nummer.

Hopelijk is dit te regelen, zo niet, dan kan ik altijd nog kijken of ik het persoonlijk voor ze kan overmaken vanaf mijn NL nummer.

Anyways, let me know.
    Vindt het super wat jullie doen, en wil jullie nog heel veel succes wensen!

Groetjes uit Malta.

• 16 November 2012 - 14:31

Hennie:

Hoi Lianne, wat een geweldige actie van jullie, heb al geld overgemaakt.
    Het gaat jullie zeker lukken het geld bij elkaar te krijgen. Succes en groetjes
    uit de meloenstraat.

• 16 November 2012 - 18:30

Ab Jansen:

Super wat jullie daar doen. We hebben natuurlijk gesponsord voor de actie, want we hoorden het van Sinterklaas. Vele liefe groetjes.

V an Ab en Wil Jansen (van de tuin)

• 20 November 2012 - 16:41

Lianne:

Hoi Daphne,

wat ontzettend leuk dat jullie mee wilen doen.
    Ik weet helaas geen iban nummer dus als het op een andere manier kan dan heel graag.
    Wij zijn jou en je collega's erg dankbaar.

Verder echt iedereen bedankt die heeft gedoneerd!! Echt heel leuk!